Thursday, June 20, 2013

Set Kehamilan

Masa hamil ni lah.. nak kena jaga... badan kena sihat... supaya baby dalam perut pun sihat....makan pun nak kena jaga... makan makanan yg seimbang... satu lagi dari pengalaman sendiri.. jgn amik kafien berlebihan mcm kopi, teh, nes... boleh sebabkan hb turun sebab tu pun dari pengalaman sendiri... tak elok tuk bayi kalau rendah sangat...

Shaklee juga ada vitamin tuk mereka yang sedang hamil... Ini set hamil yang asas...



Vitalea - Multivitamin yang tebaik dengan zat besi.  Ia membantu dalam pembentukkan sel-sel darah merah yang membawa oksigen keseluruh badan... Jika ibu-ibu mengambil vitalea, tidak perlu mengambil obimin lagi (yang diberikan oleh klinik kesihatan)
B-complex - Mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin B termasuklah asid folic.  Asid folic dan B12 membantu pembentukan sel-sel darah merah di dalam badan.  Jumlah asid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural.
Vitamin C - Membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat.  Ia juga membantu dalam penghadaman zat disamping Vitamin C dapat meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.


Jangan segan untuk hubungi saya untuk dapat tips dan harga yang menarik:  hubungi Jana 012-6349775 @ Jana.Lan81@gmail.com





 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment