Saturday, May 11, 2013

Anak tak nak makan?

Tentu susah hati kan kalau anak tak nak makan.. nak2 anak kita tu cekeding je... kurus jek... tambahan pula kalau kita da masak tapi tak jamah pun... Anak-anak saya pun macam tu... si kakak tu kurus je.. yg nombor 2 tu memang da berisi da.. kalau tak berapa nak makan pun ok lagi badannya... kalau time demam lagi la... tinggal tulang je...

Disebabkan kerisauan ni la... saya cuba Meal Shakes mungkin sesetengah orang rasa mahal mealshake ni... tapi bagi saya ia memang membantu menaikkan selera... sekarang anak saya da berselera.... balik rumah mesti cari nasi.. ngan telur kicap pun ok... Kita bukan ape yang penting anak sihat dan ceria.. Saya tak bagi mealshake sahaja... saya campur ngan susu mereka.. kalau macam tu tuk 2 orang tahan la.. tuk 2 minggu... rasa nye sedap.. sampai si kakak kalau tak campur mealshake tu dia tak nak... so sekarang memang tak putus lagi mealshake ni....


Kakak Qilah ngan susu dan meal shake kegemarannya..



Nak cuba mealshake ni ble hubungi Jana 0126349775 @ emel Jana.Lan81@gmail.com

No comments:

Post a Comment