Monday, November 4, 2013

Meal Shakes


Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu yang mudah diserap oleh tubuh .

Sumber:
Buah, sayuran, soya, lactalbumin( sejenis susu) & lain2.Lactalbumin adalah bahan terbaik & mengandungi organisma protin yg sgt berkualiti & mudah diserap tubuh dr peringkat baby ke org dewasa.Lactalbumin biasanya mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.Ia boleh di bancuh dengan apa-apa sahaja hidangan, Mengandungi 24 vitamin utama dan mineral tambahan rasanya juga sungguh enak. Meal Shake merupakan makanan segera yang rendah lemah dan rendah glycemic. Sesuai di ambil sebagai sarapan pagi kerana ianya penuh khasiat .


Keistimewaan Meal shake :
-Mempunyai 24 jenis vitamin , mineral dan zat yang diperlukan
-Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh dan membantu membina sel-sel tubuh serta bantu penyerapan vitamin & mineral oleh tubuh.
-Mengandungi asid folik, biotin,kalsium, dan magnesium untuk membantu tumbesaran dan pembinaan tulang
-Mengandungi Vitamin A,C,E,zink dan selenium sebagai anti oksida utk lawan jangkitan & lambatkan aging
-Mengandungi Vitamin B , zat besi & copper untuk membina sel darah merah yang sihat serta beri kesan kompleksi kulit lebih sihat.
-Sebagai detoksifikasi untuk membantu membuang lemak yang berlebihan & sisa buangan dr perut & usus, bantu masalah sembelit.
-Lecitin soya utk bekerjasama dengan vitamin larut lemak
-Kaya dgn protin utk sel kulit, rambut, organ, imun.
-Tiada perasa dan pewarna tiruan, lazat dinikmati untuk semua golongan.

Siapa yang boleh mengambil Meal Shake?
Ibu hamil yang tiada selera makan/ morning sickness
Kanak-kanak yang meningkat dewasaAnak-anak yang tidak berselera untuk makan
Ibu bapa yang tiada selera makan dan tidak sukakan pil
Semua individu yang tidak sempat untuk mengambil sarapan di waktu pagi

Resepi: 2 sudu MS + ESP + PD Minum MS shjMS mix dgn favourite drinkMS blend dengan buah120 kalori setiap hidangan jika diambil mengikut sukatan pd canister.

Yang perlu berhati-hati makan/ kena test dulu boleh toleran atau tidak:-individu alergik susu lembu, soya



No comments:

Post a Comment