Wednesday, November 6, 2013

Suplemen Saya


Hari ni saya nak berkongsi suplemen yang saya ambil sejak setahun dulu... first time makan #Shaklee ni masa menyusukan anak no 2... susu drop.. search kat google..  banyak yang keluar pasal set penyusuan Shaklee ni.. akhirnya beli dengan sorang SID ni.. Alhamdulillah.. susu banyak semula..

Lepas tu masa pregnant, hb rendah pulak.. try la tanya SID saya tu... dia cadangkan B-Complex, Vitalea ngan Vit C... Alhamdulillah.. ok.. semua dari Allah yang penting kita usaha...

Sampai la bersalin, berpantang dan sekarang menyusukan anak no 3.. saya dengan Shaklee... Sekarang saya consume seperti kat gambar tu... tak ble miss pun... memang boleh rasa kalau kita tertinggal makan...
Alhamdulillah.. saya boleh uruskan rumah tangga saya dengan anak 3 orang.. keluar rumah seawal kul 6 pagi... masih fully breast feed... syukur sangat... dan bonusnya saya dapat berat badan saya sebelum mengandung dan kecik sikit dari saya anak dara huhuhu...

Kalau nak cuba atau nak tanya ape2 boleh hubungi saya Jana 012-6349775 atau emel Jana.Lan81@gmail.com.




No comments:

Post a Comment