Saturday, October 19, 2013

Sakit kepala @ migrain

Korang mesti pernah sakit kepala yang amat sangat.. sampai tak ble nak buka mata kan.. ubatnye tido baru ok.. saya dulu dari zaman sekolah selalu sakit kepala.. tak ble panas sangat... kurang minum air.. balik sekolah je.. mesti sakit kepala ubatnye... telan panadol lepas tu tido baru ok...

masa tu tak pikir sangat pasal ni.. yelah da biasa da.. kalau g klinik pun dia bagi ubat tahan sakit tak pun ponstan.. masa pun berlalu... bila da kahwin pun... hubby da biasa da... kalau cakap sakit kepala dia suruh telan panadol dan bagi can tido... alhamdulliah hubby faham...

nak jadikan cerita.. pregnant kali kedua... semakin kerap saya sakit kepala... selalu sangat mc...  nak makan panadol orang tua tak bagi.. tak elok tuk baby... tapi kadang2 makan gak ye la.. da tak tahan da...

suatu hari saya gi klinik kat taman medan... best doktor tu... kira doktor family kami la... masa kami duk taman medan dulu... pergi ni pun bukan kali pertama da dua tiga kali gak... so masa check tu.. check tekanan darah.. saya bagitau la saya pregnant... dia tak bagi ubat pun.. apa yang dia bagi adalah suplemen kalsium.. brand apa pun saya tak ingat...

dengan izin Allah sejak tu saya tak kena sakit kepala lagi... Alhamdulliah.. syukur sangat... sampai abis pil tu saya makan.. sebenarnya susah gak nak makan vitamin secara konsisten... tapi bukan nak cakap besar la.. ada gak saya buat ujikaji... skip makan 2 3 hari... memang kena gak sakit kepala... sejak tu saya tak skip makan da..

sejak berjinak-jinak dengan Shaklee saya pun cuba Ostematrix... Alhamdulliah... memang best... tak de lagi sakit kepala lagi da... sebenarnya banyak lagi khasiat Ostematrix..ia tak macam pil kalsium lain...

so nasihat saya kat kawan2... yang selalu alami sakit kepala atau migrain.. ble cuba Ostematrix ni.. nak cuba boleh hubungi saya Jana 012-6349775.. atau emel saya Jana.Lan81@gmail.com..




No comments:

Post a Comment