Sunday, February 1, 2015

Ostematrix

Kalsium yang isinya paling seimbang adalah  memastikan kadar penyerapannya adalah 99%.  Formula ostematrix ini sangat unik di mana ia dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral Laut Mati mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, magnanes dan boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan suplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.


Sekarang ni kat pasaran ada berbagai jenis brand vitamin kalsium ni.. tapi ade sebab kenapa anda perlu dapatkan ostematrix Shaklee ni... sebabnye.. dalam Ostematrix bukan sahaja ade kalsium tapi dah dilengkapkan dengan vitamin lain seperti magnesium, vitamin D, boron dalan lain2.. yang diperlukan untuk penyerapan kalsium ke tulang..
Kepentingan kalsium bukan untuk tulang saja tau..


Terutamanya wanita.. jangan abaikan pengambilan kalsium.. takut bongkok sebelum usia.. Ostematrix Shaklee ni mudah.. Nak cuba jangan lupa hubungi saya..






No comments:

Post a Comment